Si cand mi-e dor de tine

20622122_1363224653727426_5029381171840058505_n

Si cand mi-e dor de tine, scriu.
Ma pierd in litere, ma ascund dupa o virgula, cautand dupa fiecare semn de intrebare raspunsuri pe care nu le gasesc niciodata.
Ma joc cu fiecare litera de parca in spatelelor ei ai fi tu si mangaind tasta te mangai pe tine.
Incerc sa pun in fiecare semn, in fiecare fraza, tot zbuciumul sufletului meu. Pentru ca altfel nu stiu sa arat ceea ce simt.
Esti si vei fi intotdeauna puful meu de papadie.

Si cand mi-e dor de tine, iti pictez chipul. Dar nu cu acuarela, cu vise. Tu esti o femeie atat de minunata incat acuarela este prea fada, prea stearsa pentru a te reda.
Cu ce culoare as putea sa-ti desenez ochii…si cum? Cum sunt ochii tai zana? Ce culoare au? In fiecare zi eu ii vad altfel. In fiecare zi ma indragostesc din nou si din nou de ei, de fiecare data redescoperindu-i. Ce pensula ar putea desena zambetul tau?
Am incercat, puful meu de papadie.
Am incercat sa las un pictor talentat sa te picteze. Din milioane de puncte sa creeze un chip. Dar nu a reusit.
Nu a reusit, pentru ca nimic din ceea ce este uman nu te poate descrie pe tine. Asa ca tot ceea ce a ramas au fost milioane de puncte ce nu reprezinta nimic.

Si cand mi-e dor de tine, inchid ochii si visez.
La tot ceea ce poate fi altfel. La zilele in care nu va mai trebui sa porti o masca. Cand viata ta va capata culoarea pe care ai asteptat-o atata timp. Visez la clipa cand, intr-un compartiment de tren, te vei inghesui in mine, vei privi pe geamul deschis, la campul de floarea soarelui si vei visa. Vei visa asa cum doar tu sti sa o faci.
Visez la toate surprizele pe care ti le voi face si la toata pasiunea care o vei pune pentru a ma surprinde si tu.
Visez la o vacanta lunga, in care zile in sir vom sta izolati intr-o cabana de munte, izolata,si voi privi la tine cum vei picta fluturii din sufletul tau si nici jobul, nici orice alta problema nu-ti va rapi linistea si fericirea.

Si cand mi-e dor de tine, cred.
Cred in tine. Cred ca dorinta ta de a fi fericita va invinge intr-o zi teama. Esti o femeie mult prea puternica pentru a te resemna. Am atata incredere ca intr-o zi vei arunca masca si vei urla : la naiba cu toata lumea, este viata mea, vreau altceva.
Cred. Cred in gradinita aceea a ta pentru copii, in cafeneau florarie, cred in faptul ca vei avea o fetita si va ve-ti batea pe farduri si pe haine.
Cred ca vom fi batrani, batrani si vom rade unul de celalalt, tachinandu-ne din prea multa dragoste. Nimeni nu stie cand va muri. Dar cu totii putem alege daca vom murii fericiti sau regretand ca nu am avut curajul sa o facem.

Si cand mi-e dor de tine, astept.
Astept un cuvant, un zambet, un semn. Un semn ca esti bine. Un semn ca literele mele, calatoresc la tine, prin tine si nu se pierd in neant.

Si cand mi-e dor de tine…
Dar cand nu-mi e?

6 comentarii

Din categoria Fără categorie

6 răspunsuri la „Si cand mi-e dor de tine

  1. charlie-tales

    Și asta se întâmplă atunci când sentimentele se lasă scrise… Felicitări!
    Am și eu ceva: Și când mi-e dor de el, ascult.
    Ascult cum îmi bate în piept.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Un dor atât de familiar, pictat așa de frumos…

    Apreciat de 1 persoană

  3. Citind acest text, mi-au trecut prin minte alte mii de texte (proză, poezie, versuri din muzică, poveşti din filme – The piano, 1993, de exemplu) şi mi-am dat seama că iubirea ne face atât de vii, deşi ne îndurerează nespus adesea. Pentru că din prea multă iubure s-au scris adesea texte nepieritoare. În fond, tot ce trăim din iubire este nepieritor!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

